ریل و واگن خطی THK

Linear guide way THK

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

ریل و واگن خطی THK در سری های زیر تولید می گردد:سری SHS- سری SSR- سری SVR/SVH- سری SHW-سری SRS- سری SCR-سری EPF- سری HSR

تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لینیر گاید THK SHS

ساچمه ها در چهار ردیف از مسیرهای حرکت به صورت دقیق روی یک ریل LM و یک واگن LM می غلتند، و قفسه های توپی و صفحات انتهایی که در واگن LM گنجانده شده اند، به گردش ساچمه ها در چهار جهت (شعاعی، شعاعی معکوس و جهت جانبی) با زاویه 45 درجه اجازه می دهند. اضافه بر آن، واگن LM می تواند یک پیش بار مناسب و متعادل را دریافت نماید، در حالی که ضریب اصطکاک ثابت را حفظ می نماید و استحکام را در چهار جهت افزایش می دهد.

ریل و واگن THK


ریل و واگن THK

شامل طرح های SHS-C، SHS-V، SHS-R، SHS-LC، SHS-LV و SHS-LR است. در سری SHS-C فلنج واگن ها دارای سوراخ هایی هستند که توانایی نصب از بالا و پایین را دارند و در جاهایی نصب می گردند که میزکار برای نصب پیچ و مهره قابلیت سوراخ کاری ندارد.

  • سری SHS-V با تعداد سوراخ های کمتر و عرض کمتر  در فضاهایی با میزکار عرض کم استفاده می گردد.
  •  سری SHS-R هم دارای عرض کمتر از حالت استاندارد و فقط قابلیت بستن پیچ ها از بالا دارد، در این سری حرکت تمام ساچمه ها از بعد ارتفاع پیروی می کنند. 
  • سری  SHS-LC دارای مشخصات مدل SHS-C ولی با طول بلندتر می باشد 
  • و سری SHS-LV دارای مشخصات مدل SHS-V ولی با طول بلندتر می باشد.
  • سری SHS-LR دارای مشخصات مدل SHS-R ولی با طول بلندتر می باشد.

لینیر گاید THK SSR

لینیر گاید THK SSR

دلیل حرکت صحیح ساچمه ها با استفاده از قفسه توپی، اصطکاک بین ساچمه ها از بین می رود و افزایش ماندگاری روانکار  را در بر دارد، بنابراین باعث کاهش سر و صدا، سرعت بالا و عملکرد طولانی و حداقل هزینه نگهداری می شود.

 مدل SSR-XW دارای واگن با عرض کمتر، مدل SSR-XV دارای واگن با طول کمتر و مدل SSR-XTB دارای واگن با سوراخ های نصب از زیر می باشد، که از مدل های این سری است .

مدل SSR-XW

SSR-XW

مدل SSR-XV

SSR-XV

مدل  SSR-XTB

SSR-XTB

لینیر گاید THK SVR/SVS

در میان سری LM مدل های SVR / SVS از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند.

مدل های SVR / SVS دارای سختی بسیار بالا هستند،

 ساختارهای آنها به راحتی تحت تأثیر عدم انطباق سطح نصب و خطای نصب قرار می گیرد و اگر تحت تأثیر این عوامل قرار بگیرند، ممکن است طول عمر آنها کوتاه شود یا حرکت آنها مختل می گردد.

از طریق تقویت عملکرد ضد گرد و غبار با طیف گسترده ای از گزینه ها که محیط خدمات ابزار و ماشین آلات را در نظر می گیرند، به قابلیت اطمینان بالایی دست می یابند.

لینیر گاید THK SHW



مدل SHW که دارای ریل LM عریض و مرکز ثقل کم و درجه سختی بالا است، این مدل برای مکانهایی که به صرفه جویی در فضا و سختی زیاد نیاز دارند، پیشنهاد می گردد. 

 در دومدل SHW-CR که دارای فلنج هایی با سوراخ بالا و پایین و مدل SHW-CR با فلنج سوراخ بالا تولید می شوند.

لینیر گاید THK SRS

این سری از ریل و واگن THKدارای خاصیت های ضد اصطحکاک و کاهش سر و صدا و تعمیر و نگهداری و سختی بالا با فولاد ضد زنگ تولید می شود که در برابر خوردگی بسیار مقاوم است.

 در این کاربرد های کم مصرف با دو ردیف ریل می توان این مدل ها را بکار برد.

لینیر گاید THK SCR

ساچمه ها در چهار ردیف از در مسیر حرکت روی یک ریل و واگن LM می غلتند، و قفسه های ساچمه و صفحات انتهایی که در بلوک LM گنجانده شده اند، به گردش ساچمه ها اجازه می دهند. این مدل از راهنمای ریل جدایی ناپذیراست که یک ساختار داخلی مشابه مدل SHS را دارد، که از دو ریل LM به صورت ترکیبی استفاده می شود. از آنجا که با مدل SCR به تنهایی می توان یک سیستم LM کامل را بدست آورد، می توان ساختار حرکت X-Y را ساده کرد و کل سیستم را کوچک نمود.

لینیر گاید THK SCR

لینیر گاید THK EPF

ساچمه ها در قفسه هایی با نگهدارنده های توپی کروی نگه داشته می گردند و در چهار ردیف شیار قوس مدور در مسیرهای حرکت روی ریل های دقیق LM و واگن های LM می غلتند. 

تغییرات در مقاومت غلتکی کم می باشد، این مدل برای  جاهایی که حرکت صاف با یک ضربه کوتاه مورد نیاز است، ایده آل می باشد.

لینیر گاید THK HSR

ساچمه ها در چهار ردیف روی یک ریل LM و واگن LM می غلتند. هر ردیف ساچمه در زاویه تماس 45 درجه قرار می گیرد تا بارهای نامی اعمال شده به واگن LM در چهار جهت (شعاعی، شعاعی معکوس و جهت جانبی) یکنواخت باشد و این امکان را می دهد تا راهنمای LM در همه جهت ها استفاده شود.

 علاوه بر این، واگن LM می تواند یک پیش بارگذاری کاملاً متعادل را دریافت نماید، در حالی که ضریب اصطکاک کم و ثابت را حفظ می کند و استحکام را از چهار جهت افزایش می دهد. با ارتفاع مقطعی پایین و طراحی سختی زیاد بلوک LM، این مدل به حرکت مستقیم بسیار دقیق و پایدار دست می یابد. این سری هم شامل مدل های HSR-A، HSR-B، HSR-R، HSR-YR، HSR-LA و HSR-LB می باشد.

لینیر گاید THK SR

لینیر گاید THK SR

در این مدل از آنجا که یک صفحه نگهدارنده ساچمه ها را در خود نگه می دارد، حتی اگر واگن LM از ریل LM برداشته شود، ساچمه ها سقوط نخواهند کرد. این مدل با ارتفاع مقطعی کم و طراحی سختی زیاد واگن LM، به حرکت مستقیم و بسیار دقیق و پایدار دست می یابد.

برای دانلود کاتالوگ ریل و واگن خطی THK کلیک نمایید.



برند
THK
سازنده
ژاپن
ویژگی‌ها
دقت بالای موقعیت
حرکت بسیار دقیق
طول عمر بالا
نیروی راه اندازی و حرکت بسیار پایین
تقسیم بار در تمامی جهات به صورت متعادل و یکسان
سهولت روانکاری و تعویض پذیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...