بلبرینگ NTN ردیف 6000

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

برای اطلاع ازمدل وموجودی، تماس حاصل فرمایید.

تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بلبرینگ NTN  از برند های بسیار محبوب ژاپنی است که تولید کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی می باشد. 

بلبرینگ NTN یک بروشور کامل دارد که در آن سطح وسیعی از نیاز ماشین آلات صنعتی از استاندارد های اینچی و میلیمتری  را در بر می گیرد. که در یک مجموعه بسیار دقیق و کاتالوگی مدون با مشخصات مکانیکی دقیق قید شده اند.

به دلیل عمر مفید زیاد بلبرینگ NTN این برند زاپنی محبوبیت بالایی دارد.

 بلبرینگ NTN ان تی ان که آماده اتصال بر روی محور های ماشین آلات بصورت روان کاری شده و در بسته بندی های کاغذی به رنگ آبی روشن با برند سفید رنگ NTN در بازار عرضه می شود دارای استاندارد صنایع کشور ژاپن و مورد تایید تمامی استاندارد های اروپایی و آمریکایی شامل BV , GL , ASME و استاندارد های کیفی دیگر می باشد.

بلبرینگ NTN در انواع مختلفی شامل بلبرینگ کف گرد NTN ، بلبرینگ شیار عمیق NTN با بیشترین سطح کاربری در اتصالات ماشین آلات، بلبرینگ خود تنظیم NTN با قابلیت تنظیم زاویه اتصال و کاهش ضربه در سیستم و بلبرینگ تماس زاویه ای با قابلیت های بسیار بالا در تعلیق بار های ترکیبی تولید و عرضه می شود.

مشخصات کیفی و متریال بلبرینگ ان تی ان NTN

رولبرینگ و بلبرینگ NTN از متریال و آلیاژ فولادی SUJ2 تولید می شود که به سبب ترکیب آلیاژی بسیار ایده آل و  تکنولوژی بسیار بالای برند NTN در افزایش قابلیت های مکانیکی و شیمیایی این آلیاژ فلزی چه از لحاظ قابلیت تحمل بار زیاد، قابلیت تحمل سایش بالا، مقاومت های حرارتی و حتی زنگ زدگی در تماس با ترکیبات و مواد خورنده صنعتی تولید می شود.

مقاومت کششی و فشاری بلبرینگ NTN بسیار بالا و در مواردی به بالاتر از 1500 نیوتن بر میلیمتر مربع N/mm2 می رسد که فاکتوری برای افزایش قابلیت بار وزنی بر پیکر بلبرینگ NTN محسوب می گردد.

 سختی سطحی نیز که عاملی برای افزایش طول عمر اجزا شامل ساچمه و رینگ های بلبرینگ NTN می باشد در این برند صنعتی بسیار بالا و در مواردی از 60 راکول نیز فراتر می رود که هر دو عامل در کنار هم سبب افزایش قابلیت های مکانیکی بلبرینگ ان تی ان می شود. قابلیت های شیمیایی مانند مقاومت در برابر خوردگی نیز بسته به نوع تولید و گاهی آبکاری های ویژه سطحی در بلبرینگ NTN بالا می رود.

بلبرینگ کف گرد NTN

یک بلبرینگ تمام محوری می باشد.

نوع روان کننده بکار گرفته شده در بلبرینگ کف گرد NTN می تواند به سبب شکل هندسی و طراحی نگهدارنده رینگ ها و قفسه در ساختار بلبرینگ کف گرد NTN بصورت روغن و یا گریس بر حسب سایز و سرعت زاویه ای تغییر کند.

بلبرینگ کف گرد NTN Thrust ball bearing که دارای موقعیت ارتفاعی برابری برای تمامی ساچمه ها در ساختار بلبرینگ می باشد. 

بلبرینگ کف گرد NTN در واقع نقش یک نشیمنگاه را برای شافت ها ایفا می نماید و از این رو بخش عمده ای از وین محور و اتصالات وابسته به محور بر روی پیکر این بلبرینگ کف گرد وارد می آید. 

بلبرینگ کف گرد NTN برای تحمل میزان بالایی از بار و تنش اعمالی و اغلب برای سرعت های زاویه ای اندک تر نسبت به بلبرینگ شیار عمیق طراحی می شود. 

متریال بکار گرفته شده از آلیاژ های فولادی با ترکیباتی استحکام و ثبات دهنده می باشد که منجر به افزایش مقاومت سایشی و تنسایل مقاومتی بلبرینگ کف گرد NTN برای عملکرد در مدت زمان بالاتر و با حداقل سایش است.

 

ویژگی‌ها
محصول ژاپن
موجود در انواع مدل ها و سری ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...